Igen

Jag måste lägga mig tidigare :) Ally vaknade kl 08.00 idag. Hua vad tidigt- men det va bara att gå upp. Hon kan ligga och prata ganska länge jämte oss men tills slut blir hon irriterad för att vi inte leker med henne hihi.. dålig mamma.

Men nu slumrar hon i soffan igen. Och jag håller på att leta bilder till henns första album. Kul att gå igenom alla bilder vi har!

Jag vann
den här på Tradera och jag är mkt nöjd! Bli perfekt att ta med ut på gräsmattan och altan och allt vad det kan va. Istället för babysitter! 

Kommentarer
Postat av: mike

Grattis till vinsten, vad hade den kostat om man köpte den i affären då?

2008-05-01 @ 22:32:54
Postat av: Maria

De hade kostat ca 500 kr :)

2008-05-02 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback