Härliga dagar

Ja vilka underbara dagar vi har! Jag njuter verkligen- och idag har jag införskaffat mig en termos, inte en fin i färg som jag så gärna ville ha, utan en vanlig rostfri från ICA kvantum. Den duger väl. Fast jag ville ju ha en i färg. Är två onödigt?

Igår åkte vi spontant till svärföräldrarna i Alingsås o värmen och grillade på deras altan på kvällen. Mycket mysigt! Ally var också med och åt.



Sedan åkte vi till slottskogen och låg på gräset med Max och en annan liten tjej som heter Cattis. Mysigt och skönt!
Mycket folk i slottskogen alltid när solen kommer fram.



Nu på kvällen har vi prövat gröt för första gången. Banansmak :) Det gick riktigt bra! det stannade kvar i munnen, iallafall spottade hon inte ut allt :) Men såklart det va ovant men hon fick ner en del!

       

Det va lika gott att stoppa in hakklappen i munnen som gröten :)

Kommentarer
Postat av: Hello

Hon e så sööööööööööööööt!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-05-08 @ 23:13:16
Postat av: Leia

vilken liten sötnos!

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback