Från Jonna

Nu:
Mammaledig och hemma med Ally och njuter. Jobbat på Sahlgrenska sen sept 2006 och älskade det men har nu bestämt mig för att läsa vidare, eller rättare sagt fortsätta min nästan färdiga utbildning till sjuksköterska. Letar varje lediga minut efter nytt boende då vi hoppar över Allys leksaker, stoler, babygym och annat smått och gott här hemma ☺ I kombination med att jag skjuter upp saker, ex hänga upp tvätten, så blir det trångt.

För 5 år sedan 2003:
Jag har just kommit hem från Indien och börjar läsa till sjuksyrra på GU, Gary och jag firar 1 år på sommaren och jag bor i hans lägenhet tills jag flyttar in med Eloise i egen stor trea på hisingen, biskopsgården. Spenderar dock inte väldans mycket tid där ☺ Gary öppnar til första pub, the red lion och jag hänger mycket där och träffar Helena på hösten. Jag tar sedan studieuppehåll nr 1 från skolan och läser upp tentor. Jag jobbar på Liseberg under våren och hoppar till Campingen under sommaren.

För 10 år sen 1998:
Jag går ur klass 9D på högstadiet i Tranemo och har efter mycket o och men valt Barn&Fritid på gymnasiet i Tranemo. Jag har redan flera gymapatävlingar bakom mig och har börjat som ledare inom föreningen själv. Jag har mitt första "långa" förhållande, eller första förhållande punkt. ☺ Killar är det som gäller både inom innebandyn och fotbollen i Tranemo, går gärna på matcherna på fredagar och fotbollen på söndagar. Slutar nog spela tvärflöjt runt här skulle jag tro.

För 15 år sen 1993:
Jag är 11 år och går på mellanstadiet i Tranemo och umgås mycket med Ello, Marre och Jessica och försöker komma in i div. klubbar som dom hittar på. Frågar chans med killarna genom lappar i bänken och leker ryska posten på klassfester. Gympar på fritiden och har en favorittränaresom heter Anna Gunnarsson ☺

För 20 år sen 1988:
Jag är 6 år gammal och jag minns inte mycket från denna tiden tyvärr. Gick på förskolan i Gällinge och hade en tröja med Gällingeskolans emblem på, en röd. Min bästa kompis hette Meron och jag va alltid avis på alla som fick stanna kvar på fritids pga att deras mammor jobbade medan jag fick gå hem eftersom min mamma var hemma ☺ Ibland fick jag också stanna kvar och leka. Jag delade rum med ngn av syskonen, minns inte vem. Elisabeth kan hända.

För 26 år sen, 20 augusti:
Då föddes jag med kejsarsnitt eftersom jag låg lite galet- en stormig natt och tydligen gick strömmen hemma enligt pappa och farfar gjorde så starkt kaffe till min faster att hon hällde ut det i en blomma som nästan dog ha ha ha Min mormor blev till sig av oro när pappa ringer och berättar att jag ligger i en kuvös- hon visste inte va det var, bara att det inte lät bra ☺ Jag har två storebröder som säkerligen inte kunde slita sig från deras nys söta bebissyster?




Om 10 år 2018:
Då är jag 36 år gammal, har förhoppningsvis i alla fall 2 barn till och ett hus. Annars bor jag nog på Lillhagen om inte vi hittat ngt ☺ En katt- och jag är fördig syrra, kanske tom att jag är barnmorska?? Inshalla..
Vi firar Garys 50 år dag. Jisses.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hej, kommentera gärna inlägget "dagens fråga"

Mvh Jannike:)

Postat av: Sannah

Vill du ha en ny design? Tycker du om någon av designerna i inlägget på min blogg? Kika i så fall in och skriv en kommentar så kanske just du får en av designerna :)

2008-05-05 @ 13:36:37
URL: http://saanzil.blogg.se
Postat av: Hello

Hihi... det betyder att vi firar 5 år i höst! ;-)
Jag har redan tänkt ut en bra aniversary present! (it's nice - I like!)

2008-05-07 @ 22:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback