Baka baka liten kaka

Idag har vi varit hos Linn och bakat två sorters kakor, Kolakakor och schackrutor. Sedan fick jag med mig hela båda satserna hem för dom äter inte kakor :) Det va väldigt roligt och mysigt- alltid så i deras residence..

När vi kom hem så gav jag Ally gröt före amning .. har tidigare gjort tvärtom.... och hon åt minsann hela portionen jag gjort åt henne dvs 1 dl vatten och 3 msk gröt. Ska genast börja med detta istället. Åt efter det länge hos mig också :) Stora duktiga tjejen!

Inte så konstigt att hon inte ätit så mkt innan- hon är ju mätt.  Korkade morsor som inte fattar något :)

Imorgon kommer Josefina och lilla nya Astrid och hälsar på en sväng. Astrid är 20 dagar gammal. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback