Ljuvliga Tisdag

Äntligen- Äntligen en bra låt i Mello! Perelli va fabulous! I love Hero. Komer nog ta hela festen på finalen. Trots stark balad från Sanna. För den är nog den enda som han hota.

Rapport hann jag inte med och inte nu heller. Iallafall va det mysigt för bettsy kom och hade med sin coola kompis fredrik. Dom gick vidare till Hard Rock sedan och jag somnade med min prinsessa.

Helgen?
Lördag- som sagt Mello.
Söndag- sovmorgon. Sedan köra ut Andreas till Säve och sedan till Allum. Mycket trevligt. Ally låg i vagnen och tittade stort på alla lampor som fanns. Och det är ju en hel del :-) När vi kom hem somnade hon som en stock halv tio av utmattning kan ja tro ha ha ha.
Måndag- Inte helg men Gary är ledig måndagar. Vi åkte till bilia och till BMW och provkörde bilarna. Lutar nu mkt mer åt BMW faktiskt. Och vid noga uträknande, Gary och säljaren, är månadskostnaden för den begagnade och den nya vi tittade på en skillnad på ca 200-300 kr. Så maken min är mkt sugen på den nya.

Idag ska vi till Christina  och Max i det fina vårvädret. Utanför kvittrar en sån där vanlig vårfågel man hör varje vår :-) Jag vet inte vad den heter. Kvittret går liksom upp/ner/upp/ner. Underbart! Strålande blå himmel!

Nix. Frulle.

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback