Allys första Påsk

Påskhelgen är inte över ännu- men här kommer en liten resumé över vad vi gjort i dagarna.

Skärtorsdagen jobbade gary så jag, Ally och Linn åkte ner på stan en lång stund och promenerade- det va mkt mysigt!
Långfredag åkte vi först till kusinerna i LÅngedrag och hälsade på en stund- sedan åkte vi vidare till granmi och gramps i Alingsås och stannade över natt. Tittade på Let´s dance och min favvo är i final!! Nu ska det röstas!
Påskafton sov hon länge och sedan kom andra kusinerna från Borås till alingsås och vi åt en påskbrunch med dom innan vi drog vidare till mormor och morfar i Henån för påskmiddag och firar morbror på födelsedagen ( som va på långfredagen)

När vi kom tillbaka till Göteborg va Ally helt slut efter alla intryck så hon somnade för natten 19.30 och sov till midnatt då hon åt och sedan sov hon till 06.00 innan hon åt igen. När jag la henne ner i sängen igen sov hon- men jag hörde att hon krafsade som om hon va vaken efter nån minut så jag gick upp och tittade ner i sängen- då ligger hon och suger på handen och ger mig ett jätteléende :-) Så ja lägger henne jämte mig i sängen istället och myser lite och sen somnade hon om och vi alla tre vaknade kl 10.00 igen. Härlig morgon!

Idag är det chelsea-arsenal på TV som iaf Gary ska titta på med Johannes om han kommer ner. Får se hur ally och jag gör. Kanske kollar till proppens nya lägehet istället.

         

Vi fick en fin kofta från garys moster som vi invigde i hegen!

 


Kommentarer
Postat av: mikael

Ja ikväll kommer din man vara väldigt nöjd efter att hans lag vunnit över Johannes lag. Jag kan se d framför mig när dom sitter på puben o kollar på matchen. Vilken stämning! Själv håller jag på Newcastle o dom vann ju sin match så jag får väl vara glad för d lilla! Ha en trevlig kväll! Kram

2008-03-23 @ 20:50:51
Postat av: emelie

hihihi va söt hon är när hon sitter, ser ut att vara väldigt inne i nått. TV? =)

2008-03-24 @ 17:35:44
Postat av: Malin S

Det var en händelserik påskhelg. Förstår att lilla Ally var trött av allt mys =)

Postat av: sanny

vilken liten sötnos :)

2008-03-26 @ 23:43:42
URL: http://sannyt.blogg.se
Postat av: mamma

Alltså....nu undrar jag varför Ally inte varit med på kort på flera dagar???

2008-04-01 @ 23:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback