Blöjtest

Med risk för tråkigt inlägg :)

GP har testat olika blöjor -
här - och jag är beredd att hålla med till viss del. Jag tycker Liberos blöjor är dom bästa men jag använder nu faktiskt Euroshopper som - hör och häpna- fick 4 fyrar :) Billigare och inte mycket som skiljer från Libero. Däremot använder jag mycket hellre Euroshopper istället för Pampers. Jag har också haft Huggies- som inte ens bedöms- som favoriter men nu luktar de mycket efter en natt och det gillar jag inte.

Coop håller jag med om är dåliga.

Japp- dagens inlägg.

Kommentarer
Postat av: Malin S

Hi hi, vilket inlägg ;)

Du har bra minne ! Visst stämmer det att vår bröllopsdag förra året var supervarm. Min mamma hävdar att det var årets varmaste faktiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback