Vardagsblogg

Nu kommer ja skriva lite om vad jag och Ally hittar på på dagarna här på bloggen.
Idag t.ex så skulle Gary på möte nere på rover och då åkte jag med och Ally åkte med och vi gick därifrån i vagnen- premiär- till Helena i Vasa och åt våfflor med glass och drack kaffe. Mkt gott och mysigt! Hon låg med stora ögon o vagnen på vägen tillbaka och undrade nog va 17 hon var nånstans :) Men skumpandes va nog bra för hon va lugn och fin. Det är hon iofs alltid- en lugn och harmonisk baby som bara skriker när hon kissat egentligen.. annars ingenting.

Hur har första veckan varit? Omtumlande- mkt besök som vill se vårt underverk och det har vart jätteroligt för vi vill visa henne för hela världen! Hon har ingen koll på dygnen- sover mkt och vi har överlag haft bra nätter måste jag säga! Äter ofta men somnar ifrån det och glömmer av att äta- så blir hon hungrig 5 min senare igen.
Vi har badat en gång och det va lite läskigt först men sen märkte hon att det va varmt och skönt som i min mage och då slappnade hon av.

Här är lite kort på Allty och alla hennes besökare:

Helena
Granmi och Gramps
Linn och Thomas
Gammelfaster A-K, Lasse och Filip
Emelie
Så skönt å vila hos mormor!

Ally är så glad för alla presenter och kort hon har fått, tack alla!

Kommentarer
Postat av: mamma

blir roligt att få följa vad ni hittar på!!

2008-01-12 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback