Nya krafter

Nu har jag inte bloggat på en vecka nästan för orken, kraften har inte funnits. Det har vart lite bergochdalbana över känslorna och hormonerna som jag inte kunnat styra riktigt :) Men nu efter en härlig Henåntur och några härliga dagar från Allys sida så känns det mkt bättre! Hon växer och blir stor lilla tösen- nu tar ja snart bort 50 kläderna för vi måste verkligen lirka när vi ska ta på henne dom nu. Känns onödigt.

Hon blev tre veckor i torsdags och tappade sin lilla navelstump samma dag. Stooor händelse :)
Gary har jobbat mkt så jag tog bilen och åkte till Henån lördag-söndag nu och fick mig en skön natt med bara ammning- resten tog mormor hand om. Fantastikst skönt att ha familj som så otroligt gärna hjälper till när det blir lite tungt. Och så skönt att kunna säga att nu vill jag ha lite hjälp eller sällskap.

Ally sover mkt fortfarande och det är skönt- vi är glada när hon är vaken för hon är mkt social och uppmärksam och tittar gärna och vill gärna prata med oss och se oss och umgås.

   

Mysigast är fortf att sova hos pappa- han är så stor och varm :)



Efterlängtad dagens outfit :)
image495
Idag har vi på oss den tuffa rockiga outfiten som kom från morbror och Pia och kusin i Umeå.

Idag blir det promaned- sen kommer Bettys och hälsar på en liten stund! Mysigt!
Då blir det laxpasta med avocado.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sicken gobit ni har fått =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback