Inget regn?

Nej- efter att ha spöregnat hela natten så vaknar ja nu på morgonen till inger regn! Mulet och tråkigt men uppehåll = promenad idag!
Hade tvättid idag kl 8-12 och jag ska nog börja ta den tiden istället för vanliga 12-16. Jag kommer upp tidigt. Låångt före sjusovarna här hemma och kan pyssla lite och fixa lite. När våren kommer och sommaren sen så blir det ju ändå ljusare och ljusare.

Natten har varit bra- lillsnuttas har sovit bra förutom en episod mellan ca 02-03 då hon ålade sig och krånglade och ville inte somna om efter amning. Men jag bar på henne och då somnar hon så fort jag tar upp henne. Liten motståndskraft :) Hon sover i sin säng också. Känns både och att hon gör det. Skönt att jag och Gary sover bättre och hon sover mkt bra i den. Men samtidigt saknar vi henne i sängen för hon är ju så go och söt och varm!

Men bäst är det att ligga hos pappa- han är såå varm! :-)
Sjusovare...

 
Nepp- matdags!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

åå va fint:) gulligt gulligt gulligt!

Postat av: AK

Hej! Fick sånt Ally-sug, så jag gick ut o letade efter er på nätet. Det tog inte lång tid att hitta bloggen, det finns inte så många Maria Mclachlan, som tur är! Roligt att höra att allt går så bra! Nu ska jag slita mig härifrån innan jag börjar gå igenom hela arkivet - ska bara kolla vad ni har på er! Kram, AK

2008-01-17 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback