dags för klipp

Nu har min kära vän Helena kommit hem- och idag ska hon komma hem till oss, mej och Ally, och klippa mig litegrann. Bara toppa lite och fixa luggen. Å jag ska laga mat till henne!

Igår va vår prinsessa MYCKET vaken fram till ca 02.00. Inte så att hon va arg elr skrek. Hon va bara vaken. Tittade och låg lugnt. Så fort jag tog upp henne somnade hon. Hon var urtrött men skulle INTE somna! Så fort vi bar på henne kunde hon inte stå emot, men när vi la henne i sängen sov hon ca 5 minuter. Sen låg hon igen med vidöppna ögon :) Otroligt söt dock :) Sedan har hon bara vaknat kl 06.00 i morse och velat äta. Sen har hon sovit. Inte undra på.

Nu ska vi ut på promenad. jag tyckte mig skymta solan för en liten liten stund.
Undra om den är kvar. Behövs blöjor, mjölk och reflexer idag.


 - Röda stupisar, H&M
 - Vit topp, H&M mama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback