Veckan som gått

Oj Oj vad det inte finns tid till att blogga :)
Men iallafall.. vi har haft en rolig vecka!

Måndag va bettsy hos oss och hälsade på- mkt mysigt. Tisdag kom Hanna och Linn och åt fruktsallad, Onsdag kom Helena på kvällen och hade med sig utlovad middag och mamma Maria fick ta sig en skön dusch medan flickorna myste i soffan, Torsdag kom min älskade faster och underhöll (?) Ally medan mamma Maria fick dammsuga, plocka ner julen och upp med allt til förrådet, ta ut sopor och papper. Så skönt! Sedan kom mormor en stund på kvällen och det är alltid lika roligt när hon kommer! Fredag var Gary ute på babyfirande med sina kompisar så Bettsy, Sofia, Aly och jag hade tjejkväll och kollade på Lets Dance och åt chips och godis :) Mkt mysig kväll.

Vad har mer hänt? Ally log för första gången i tisdags och har gjort det några gånger sen dess :) Vi bara smälter! Hon har vänt på dygnet utan att veta det sen måndags och varit uppe till sena 4-5 på natten och gary och jag har turats om att va med henne. Jag har efter ca 4 veckor äntligen lärt mig att koppla av och njuta och ta dagarna som dom kommer. Det går inte att styra whatsoever över hur det kommer bli eller över henne. Nätterna har sedan jag kom underfund med detta gått mycket mycket bättre och jag har så mkt tålamod som omväxling :) Känns så skönt inom  mig att känna detta lugnet! Jag har också som ni läst haft mkt besök på kvällarna och det underlättar mkt och är jätteroligt! Dagarna är långa när Gary jobbar.

Inatt sov hon dock som vanligt igen, Underbart!

Här kommer dagens outfit och lite andra bilder på vår skatt!

image499

         

Kommentarer
Postat av: mamma

ojojoj, så fina ni är allihop!!!!!!

2008-02-02 @ 15:09:45
Postat av: Moster H

så snygg hon är då ;)

2008-02-03 @ 16:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback