Uppgivenhet

Idag har nog vart en av de väsrat dagarna på länge. vaknade på mkt dåligt humör pga lite timmars sömn. sedan sover ally hela dagen fram till ca 17.00. När hon vaknar äter hon och lägger en jättepizza över hela mig. Jag byter om och sätter mej igen med henne men ammar inte. Då lägger hon en jättepizza till. Jag byter om igen. Väldigt trött och sliten. sedan för att hålla henne vaken åker vi till ica och handlar mat men hon somnar. Lagom till vi kommer hem igen ca 21 vaknar hon och jag har u stått en timma och dragit henne i barnvagnen fram och tillbaka utan resultat. För akta sig för att sova på natten. Hon blundar men vaknar med ett ryck- inte sova!

Jag är riktigt trött och orkar inte. Jag orkar inte nätter där hon är vaken precis heela natten. Det är jag inte skapt för.
Imorgon ska jag till Henån och utsätta familjen för detta istället. Men gary får sova iaf. Det gör han iofs nu också.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Tänkte bara kika in och tipsa om en tävling jag startade ikväll, du kan vinna en bloggdesign (om man nu e intresserad av det vill säga). Kika in.

kramar och nattis. / F.R


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback