Schlager?

Katastrof. Visserligen heter det melodifestival numer- men seriously ( för att härma min absoluta favvserie Grey´s) seriously vad är det frågan om?

Jag har sett fram emot mello ända sen förra slutade- jag älskar Mello. Bänkar oss med tacos och lösgodis i mängder men får ju nästan up allt igen allteftersom kvällen går. Christer Sjögren framträdande och vidare sura uppstötningar när han gick vidare till final. CH R I S T E R   S J Ö G R E N
 
Vad tyckte jag om kvällen i stort?
K Luuk - Outstanding. Alltid.
Flickan i kulisserna- Hon hade snygg klänning. Fick lite lite tid med artisterna. Känns  som lite onödigt inslag.
E-type m.fl- Lite besviken. hade hoppasts på dessa. Men yet again visade det sig att E-type faktikst inte kan sjunga och det va inte det där riktiga kom igång draget tyvärr.
Face 84- Nej här händer ingenting.
Velvet- Snyggast ikväll. Mkt Mkt snygg outfit och dragig låt! Min favvo ikväll och jag blev väääldigt förvånad över att hon inte kom vidare.
Brandur- Intetsägande. varken bu eller bä egentligen. Söt pojk men lite klen röst och låt.
Michael Michailoff- Eller Andreas Johnsson? Men skulle inte han tävla nästa lördag? hihi.. hade vart roligare om han kommit med något eget.
Amy Diamond-  Jag kan inte med henne men gissade att hela övriga sverige älskar henne så jag blev inte förvånad över att hon vann. Låten tyckte jag va lite barnslig  och rak alltigenom. Inget höj eller sänk.
Suzzie Tapper- Seriously. Vi letar efter en låt som ska representera svea i serbien- den här? Andra chansen är för mig ofattbart. fanns det ingen bättre bland alla 3000 bidrag som kommit in?
Christer Sjögren- Ingen kommentar. Sura uppstötningar.

Ja- summa summarum en inte så rolig kväll.
Tack för Björn Gustafsson som hade underhållning i pausen. Det va det bästa på hela kvällen enligt mej och gary. Ja, nu läste rätt. Gary satt med och tittade på hela programmet. Orsak= Ally somnade som en stock på hans bröst så han kunde/ville inte resa på sig. Men han fick mig att lova att inte säga till någon att han tittat på det hihi och följande program lär jag få se utan honom.

Nu ska jag lägga mig och hoppas att min dotter vill sova.


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA agree om typ allt XD puss

Postat av: mamma

jah, fett att vi ska bowla i stan, du ja o elisabeth kanske ;)

2008-02-10 @ 13:31:19
Postat av: Helena

instämmer med ovan K A T A S T R O F kan sverige ingenting om schlager??

2008-02-10 @ 13:38:24
Postat av: Anna-Karin

Hej, satt o såg på alla tre kanalerna samtidigt - nyfiken på engelsk serie i 4:an - men försökte se till att j fick se (och höra!!!)Ch Sj. Övriga såg j bara i sammandraget, oftast räcker det. Måste erkänna att j inte har så höga förväntningar - tittar mest för att se om det kommer nåt riktigt gräsligt och igår fick j in en fullträff!!! Ska faktiskt bli roligt o se hur detta går! Kram från en som oxå älskar "djoropp"!
PS: Nästa gång ska j bara kommentera Ally! Bäst för blodtrycket . . .

2008-02-10 @ 22:32:38
Postat av: Hanna

jag är mamma... fett ös!

2008-02-10 @ 23:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback