Premiärturen

Igår åkte jag och Ally spårvagn för första gången- hem till bettsy blev det. Mycket mysigt, vi blev bjudna på lasagne och te och vi tittade på vänneravsnitt från boxen..
Ally är så duktig! Hon är en fantastisk liten tjej :-)

Vi har också inatt fått sova hela natten förutom obl. amning men det räcknar jag inte för hon och jag somnar om lika fort ändå- hon nästan somnar vid bröstet och jag somnar sittande ha ha ha det är en syn kl 03.15 på natten :)

Idag är det semladagen och BVC besök för 2a gången. Känns kul! Hon har ju vuxit så lilla tösen!


Kommentarer
Postat av: hanna Simonsson

åh, jaja, då kanske jag kan ta dig som förebild i tyska istället? XD hahaha. nä.
Hm jag vet inte. har en del grejer denna veckan. men om allt går lite fortare än planerat kanske ja kan komma en sväng på tors. måste ju få baby kläderna av dig, ja åker ju t pia o david på lovet sen. OM inte du kmr till henån innan dess. vi hörs om d. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback