Min vackra dotter

image554  image555

Hon rullar nu själv från rygg till sidan :-) Det går fort!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Så söt hon är. Vilket leende =)
Ang. Vichy. det finns massa olika varianter och den jag testat är Normadermserien som är för fet/oren hy. vad har du för hudtyp ? Jag kan kanske luska ut vilken som passar dig bäst då. Förresten så ha alla apotek som säljer Vichy precis fått hem en laddning med minituber som man kan få som provtub. Det är ju bra så man inte köper grisen i säcken alltför mycket =)

Postat av: Anna- Karin

Superkort inlägg för att komma från mig, men måste säga att det var SÅ fina bilder på Ally! Vilka ögon! Och vilken glädje i ögonen! Kram, AK

2008-03-02 @ 19:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback