Henån t/r

Tack alla som kommenterat mina orostankar över stimulationen! Känns skönt och det värmer!

Vi är i Henån nu ett par dagar vilet gjorde att vi firade alla hjärtans dag i tisdags- jag fick inget av min käre make, han hann inte- men han fick av mig och ally lite saker. Men det va mys!  garu jobbar nu många dagar på raken så vi åkte til henån istället till på söndag. Här är många hemma som vill ta hand om oss :-)
Obl- beösk på göken resulterade i kläder till ally- självklart- och handdukar till ally, strumpisar till mig och det bästa av allt- en musikmobil att sätta fast på sängkant eller skötbordskant! Väldigt söt och mkt prisvärd!

Idag har jag haft magda med liam här en lång stund och vi promenerade länge urte i det otroligt vackra vädret! Imorgon ska jag nog till henne och kolla på mello. Hon är ensam hemma på kvällen.
Sen måste vi tillbaka till götet eftersom gary längtar ihjäl sig efter ally- och vi längtar så efter honom också!

Hoppas alla får en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: hanna

åh, moster har inte sett ally på hela 4 dagar och nu saknar jag er verkligen. Alma tycker att ally är så söt. fattar kanske inte att hon är kusin med ally men hon är fortfarande söt för de. vi ses någon dag i veckan. Till salladen ska du köpa : isbergssallad (sån där vanlig) gurka, tomat, fetaost, olivet (om du vill ha det) ochså kan du köpa tsazikisås. Puss

2008-02-17 @ 23:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback