Empa inspirerar

Min kära söta goda kompis emelie har en så bra idé på sin blogg- tre positiva tankar per dag! Ska jag se om jag kan försöka knåpa ihop också :-)

1. Äntligen är apelsinsäsongen här- fruktansvärt goda apelsiner. Vardagslyx.
2. Vi har två mkt bra lägenheter vi ska titta på nästa vecka,
3. Det regnar inte idag!

Ja- man kan nog hitta positiva saker även om det bara är ngt litet som kom och gick på en sekund.
Som igår när min dotter ligger under babygymmet medan jag diskar och plösligt börjar skrika väldigt. När jag tittar på henne ser det ut som hon fastnat med sin högerhand bakom huvudet så jag går fram och vrisder lite på henne. Det visar sig att hon fått tag i sitt eget hår och rycker i det ( utan att veta att det är hon som gra det)- och det gör ju såklart ont :-) Jag tar loss henns lilla knutna hand från lilla hårtofsen och så är allt frid och fröjd igen. Ha ha ha väldigt roligt måste jag säga.

Annars är jag i henån igen- alltid mysigt. gary jobbar så mkt. Men nu är det inte långt kvar.
Blev också förkyld igår- längesen jag va det. Höll mej väldigt bra under graviditet.

Well well- hoppas ni har en bra onsdag. Ikväll ska ja titta på preiär av RENT HUS på 4:an och hoppas att det inte är äckligt.


Kommentarer
Postat av: emelie

ah va kul att du hänger på =) vad roligt med lägenheterna! är det bostadsrätter ni tittar på?

Postat av: Maria

Ja- det är det. Två superfina. Hoppas verkligen på ngn av dem! En i Lunden och en vid redbergsplatsen.

2008-02-28 @ 20:29:04
URL: http://sskmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback