BVC besök

I tisdags var jag och Ally på BVC igen- hon har gått upp 435 g på 1.5 vecka så nu väger hon 4400 g! Härligt :-) Min stora flicka. Vi mätte henne inte men ssk kollade reflexer, inga problem, kollade om hon lyssnade och tittade på en när man pratade med henne och det har hon ju gjort sen födseln. Hon kollade också om Ally följde föremål med blocken och vände på huvudet och följde efter och det gjorde ho utan problem :-) Stolt mamma!

Så nästa besök är om en månad och då är det läkarbesök.

Igår kom Garys systr med sina två barn, Allys kusiner, och vi fikade och dom fick hålla henne i famnen och tyckte verkligen hon va så liten och söt. För dom är inga bebisar nu- nej dom är stora! 4 år och 5.5 år :-)




Ally är också lite mer vaken nu på dagarn och vill gärna hänga med på vad vi gör- så hon sitter i sin bilstol inne och njuter. Igårkväll hjälpte hon mig att laga mat :-)

   

Hon har ju åxå börjat le och det är svårt att fånga på bild- men här kan man iaf se litegrann! Såklart är det pappa som är roligast ;-)



Nu ska jag ner på stan en sväng faktikst- en underbar dag idag, strålande sol!
Kanske möter upp moster Hanna!

Kommentarer
Postat av: mamma

sååå skönt att Ally äntligen hjälper till lite därhemma - med att laga mat och så!!!!

2008-02-07 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback