Bilarna

Ja- bilarna vi väljer mellan är volvo v50 och BMW 320.

Den här är favoriten
- det enda negativa va att klädseln är ljus. Vilket inte spelar mig ngt roll men min make lite grann. Dock tror jag att han lutar åt denna ändå.

Den här är likadan i stort sett. Ingen taklucka och mörk klädsel är väl det stora som skiljer utseendemässigt.

Den här är från BMW- nu stämmer inte priset alls på denna och inte ser den ut som en combi, men det är den iaf. Mkt snygg. Men den vi såg va mörkgrå.

Vad som skiljer v50 och 320 åt är priset och att v50 är turbo vilket vi gärna vill ha eftersom vi har det nu och v50 har mer hästkrafter än den vi har nu och avsevärt mer än 320. Men 320 är snyggare. Jag lutar dock 90% åt v50 för ja gillar volvo och jag gillar den vi har nu.

Såhär ser BMW´n ut som vi tittade på!



Nice eller hur?

Nepp- det blir nog volvo iallafall.

Kommentarer
Postat av: Malin S

Både ny bil och lägenhet på gång. Spännande.
Jag är en BMWälskare och har varit mycket nöjd med de BMW vi haft (och den vi har nu också för den delen). Volvo har vi aldrig ägt men det är ju verkligen en poppis bil som många verkar nöjda med.
Har ni bestämt er ännu ?

Postat av: Maria

Ja- vi har ju en S60 nu å är så nöjde md den- men bwn´n är mkt mkt snygg :-) Får se vad det blir..Volvo känns ju väldigt barnsäker- men det är för att ja inte vet så mkt om bmw.

2008-02-28 @ 20:32:05
URL: http://sskmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback