Besök på jobbet

Ja- idag är jag uppe tidigt- men natten har varit bra så det är ok. Vi ska besöka jobbet idag tillsammans med Magda och Linn och visa upp våra skatter :-) Efter det ska vi ner på stan och luncha och det ska bli så mysigt!

Vi hade verkligen en mysig dag igår åxå- jag åkte ner på stan och mötte Hanna och vi köpte kläder till mig.
- 2 par skor på Din Sko på rea
- 2 Skjortklänningar på H&M
- 1 lång otroligt mjuk cardigan med knappar på BikBok
- 1 jeansklänning till Ally på H&M

Lite bra amningskläder med knappar :-)
Sen följde Hanna med oss hem och så åt vi och tittade på Tv och jag fick duscha. Alltid så mysigt när hon kommer!

Dagens outfit!
image519 image520



- Ny skjortklänning, grå/vitrandig, H&M
- Strumpisar, H&M


Nepp- packa skötväskan!

Kommentarer
Postat av: emelie

du har bra smak maria ;) den där skjortklänningen har jag oxå! =)

Postat av: Moste hanna

åh, så snygga nu blev, du passar verkligen i den skjortklänningen! och ally är söt i sin lilla

2008-02-08 @ 10:44:56
Postat av: Elisabeth

Hej siss. vilka fina kläder ni har! verkligen! psuspuss

2008-02-08 @ 15:59:29
Postat av: Anna-Karin

Ja, riktigt snyggt! Men vad är det man säger: allting klär o s v!
Och Helena, tack för hälsningen, ska vidarebefordra den till F o G!
Kram, AK

2008-02-08 @ 20:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback