Besök och optimism

Idag kom söta Liam på besök hos mig och Ally och med sig hade han sin söta mamma. VI åt pastasallad, pratade mt och gick en promenad. Mycket trevligt och mysigt!

Sedan när mamma kom hem beställde vi pizza och nu är bastun på så vi ska in i den, thomas,stefan och jag och kanske hannapanna. Ally njuter av att vandra från morbror till moster till mormor och tillbaka till moster :-) Jag bara ammar :-)

Annars har en dunderförkylning drabbat mig- fya va tung man känner sig.
Gott med värme i bastun.

Tre positiva:
* Bastu. I love it.
* Barn. I love her.
* Husband. I live him.


Kommentarer
Postat av: Malin S

Det var 3 bra positiva "grejer" =)
Hoppas att din förkylning försvinner jättesnart. Man känner ju sig så sunkig när man är sjuk, urk. Så, har du jobbat på Lager 157. Hur va det ?
Jag hoppas att det finns snygga plagg men ibland har de ju inget fint alls. Men, kul med utflykt i vilket fall som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback