Wazzup?!

Idag mötte jag och Ally upp Linn på jobbet och vi promenerade för att köpa ett parasoll att sätta på vagnen. Vi hittade efter mycket om och men ett fint blå/turkos. Det till vänster.


Vi hittade också ett annat sätt för att skydda Ally från solen- lite coolare tyckte vi :)

 

Nu på kvällen har Linn vart här och hållt mig sällskap- vi har ätit godis och tittat på TV och skrattat och pratat. Mycket roligt!

Här kommer nu lite bilder på stolar Ally suttit i och jag måste säga att jag gillar den vita från Ikea bäst men det handlar inte om många månader innan hon sitter perfa i vår stokke stol heller. jag ska dick köpa en sån där kudde till den vita som jag kan ha med mig för många caféer har den stolen till utlåning.

  IKEA stol hemma hos Christinas kompis.
    IKEA stol hemma i Alingsås
    Stolen hemma i Henån.
    Vår Stokke stol som vi fått av Sofias mamma- jag har inmroviserat med min sjal för vi har ingen rem mellan benen ännu. Och inga kuddar/dynor som  hör till. Men detta funka också!

Kommentarer
Postat av: linn

Hade jag vetat att jag skulle hamnat på bloggen hade jag ansträngt mig lite mer...bara så ni vet. cool tjeja!
Kram

2008-04-25 @ 23:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback