Ode to skor

I söndags va vi på babysim som sagt- obs den vita fläcken på bikinin, det är spya som jag inte visste om förren senare ha ha ha sååå mamma...

     

Imorse när Ally ropade på mig fick jag se att hon minsann kan åla sig. Nu va hon uttråkad för hon såg ingenting :-)

 

Det ha blivit lite skoköp det sista också- fynd och fynd :-)

Tradera fynd:
 
 

Dom silvriga ska jag har på två bröllop i sommar och de svarta/vita är ju så underbara med rosett. Kostade mig 25 kr.

Skopunktenfynd (3 för 2)
 
 
 

Tre par skor för 445 kr tycker iallafall jag är fynd! Jag är mkt glad för de svarta ballerionorna för mina älsklingsskor- äsklingsballerinor som jag använt snart fyra år är verkligen på sista refrängen nu. Finns inget jag inte limmat  fast på dom :-) Det skär i mig att jag måste slänga dom. Precis som när mamma slängde mina rosa sportskor när jag va 6-7 år. Glömmer jag aldrig ;-)

Well well- Ally går i mina fotspår. Hon har nu 4 par också :-) En flicka måste få ha sina skor. Jag har ändå gett bort många till välgörande ändamål. Jag älskar skor. Jag och svärmor.



Kommentarer
Postat av: Malin S

Jättesnygga skor. Vilka klackar på de silvriga !! Skulle jag aldrig kunna gå i.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback