IKEA turen

I söndags, igår, lönehelg btw- så åkte vi till IKEA en snabbis för att köpa en barnstol till Ally som jag tjatat om i hundra år nu. Men nu är det gjort :) Det blev också en ny toasits som matchar .. 199 kr! Som hittat.

  snyggt? Yes.


Ally stenhårt koncentrerad på leksakerna :)
       

Det är roligt att ha med henne  när vi äter middag nu! Hon orkar en liten stund innan det blir tråkigt. Söndagens gourmet middag betår av köttbullar i bare och korv i bröd som ni ser och det är för att vi ska frosta av frysen :) Allt måste ätas!

Min älskade familj!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ni ser så fina lyckliga ut! Ally har det bra:)Urtjusig toasits btw!

puss o kram

2008-04-28 @ 22:06:05
Postat av: AK

En sån toa-sits har jag alltid önskat mig. Fick en i julklapp en gång, men den passade inte (stolen!), så vi fick lämna tillbaka den och sen kom jag av mig - ska göra ett nytt försök nu! Ovanlig julklapp, men jag hade faktiskt önskat mig en sån och vad ger man nån som har allt . . . Kram till er allihop!

2008-05-04 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback