Föräldragrupp

Idag ska jag oh Ally ner på första föräldragrupen- det ska bli intressant och roligt å se om vi träffas någon annan rolig och snäll mamma i min ålder kanske so man kan umgåes lite med. Min ena vapendragare christina har varit borta länge och min andra vapendragare bor på orust. Men idag kommer hon och Liam till stan och vi ska umgås lite i e.m. Mycket roligt!

Hur har helgen varit?
Middag med spel i fredags som va så roligt med Linn i mitt lag. Hon förstod vilken tävlingsmänniska jag är så hon blev riktigt nervös hihi och så tog det ett tag för henne att komma ihåg att hon fick prata i "ALIAS"- hon körde charader hon :-) SÅ roligt!

Lördagen spendares mest hemma och på fotbollstittande på TV. Vi kom dock iväg till barnmarknaden i eklanda skolan, ölndal, där vi verkligen fyndade en suerb bilbarnstol till svärföräldrarna för 50 kr. Vi hittade också mkt leksaer för baby, 3 -5 kr stycket. Fynd! Nu har ja verkligen sparat- eller tjänat, hur va det nu Linn? God indisk mat åt vi på kvällen- hemlagat av moi.

Söndag-vi åkte på babysim 12.30 och hon njöt även denna gång. Helt oberörd av vattnet och tittar på alla och pratade med alla bebisar i omkl. rummet. Men när vi sen kom ut från simhallen så va det en trött trött stumpa som somnade och sov längre än sin vanliga powernap :-) Så jobbigt att motionera. Elisabet kom på eftermiddagen och jag hann både diska och städa toaletten innan dess, och vi gick på en härlig promenad ner till redbergplatsen och tillbaka. Skönt!

Nepp- snutten sover kämte mig. ska passa på att fixa lite.
Trevlig måndag i det vackra konstiga sol/regn vädret!

Kommentarer
Postat av: mikael

Ja jag såg en video bettan spelade in från eran spel kväll, hon var lite nervös din kompanjon, men jag tyckte ändå ni skötte er galant! Du o Gary får väl mötte oss någon gång om ni vågar!:)

2008-04-10 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback