Söndagsturen

Nu när hösten närmar sig och det blir ömörkare på kvällarna blir det så mysigt igen att ta fram alla ljusstakar och tända dem och bara mysa lite :) jag gillar hösten faktiskt!

 

Inga gardiner fö vi har just fått nya fönster och vi väntar på nya persienner.

Idag efter kajsas besvikelse åkte soffan och jag till Freeport en sväng. jag hittade fyra höga muggar i ljus brun på Hemmabutiken- 15 kr styck :) där hittade jag också 4 nya tabletter (?) till vårt vardagsrumsbord. Bilden är lite dålig- men dom är turkosa!

 
Jag hittade också fabriksbutiken- där fanns hur mkt fint som helst! Mycket från DUKA till billigare pris- bl.a. Filippa K muggarna vi önskat oss till ett mkt bra pris! Åker jag dit omedelbums om det inte skulle bli några till bröllopet.  Där fanns också två snygga serviser som jag tittat på från DUKA.

Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback