Övertid

Jag har inte ork mer.

Vi har ingen personal och långliggare som på ett hem. Vi klarar det inte längre. Alla är trötta och blir gnälliga och otåliga. Jag fick jobba över idag  minsann. Hade inget att skylla på- inte ens att ja är gravid.
Lisebeth stannade dock också när hon hörde att jag stannade- hon är så go.

Känns inte kul att jobba när man alltid är kort. och helgerna är värst just nu- inegn har ju koll på personalstyrkan! Inte kul att gå hemma på sin enda lediga dag i veckan och veta att man nog kunde hoppat in några timmar. Jag är ju sån.
Fy.

jag fick iallafall min H&M parkas i ull idag när ja kom hem. den va fin och bra! behåller jag.

Nu- just duschat. Lite chips om ja orkar annars sängen. Jobbar tidigt imorgon också :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback