Klänningen hämtad!

Nu har jag, igår, varit i Henån och hämtat min brudklänning! Den är så vacker och fin och jag är så nöjd! jag fick också med mid ljusstakar och ljus till dekoration på borden. Pappa hade också klart vigselpapper :) Så nu är jag avslappnad- var ja innan också men nu är det inte mkt kvar.

Vi åker om 12 dagar till London och det ska bli så skönt! Strosa i west end och bara ta det lugnt.
Ska bli skönt att komma från jobbet- just  nu tänker man inte på om man trivs elr inte för vården är inte som den ska vara på avd. Så idag är jag hemma faktikst och bara tar det lugnt.

Jag gör INGENTING :) strosar här hemma i P.O.P klänning och diskar lite och har städat toaletten.
Sovmorgon och sen frukost. Det är skönt. Jag behövde det.

Bokade klipp/färgning 6 nov hos Eva på Tor och Freja nere i stan- kommer gå på MKT pengar tror jag men det va ok med min blivande make som inte vill annat än att ja ska  klippa av mig håret ha ha och jag är beredd att hålla med honom. Jag är trött på att spara och jag känner mig inte riktigt Maria. Men vill man ha en brudfrisyr med långt hår måste man spara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback