Dagens handel

 Ja vad kan jag bocka av? Idag efter jobbet åkte jag ner på stan och fixade lite.

* Provpapper till vigselprogram. Köpte åxå en bra penna och lite klisterhjärtan till våra placeringskort.
* Leta efter kuvertväska till moi. Det gjorde jag.  Men jag vet i ärlighetens namn inte om ja ska ha en traditionell i matchande färg ( som man aldrig använder efter det ) eller bryta av med en i guld. Lite kluven.

Jag köpte också:
* Strumpbyxor i senapsgult, brunt, grått och lila till nya tunikor för magen. H&M och Indiska.
* Mamma hipsters ( var tvungen att testa ) på H&M

När jag kom hem hade mina tre vinster från tradera.se kommit ( tvättar dem innan användning-känns som second hand) och det va en
tröja, en vit tunika och ett par svarta manchesterbyxor och allt satt som smäck! Riktigt snyggt för en bra billig peng :) Det ser inte mycket ut på bilderna- men jag är supernöjd.

Detta var inte allt! När jag kom hem hade också mina skor från skopunkten kommit- köpte tre höstskor som ja kan ha lite senare..första, andra och tredje paret. Alla satt perfa!

Jag hade bara tur att allt kom samma dag- väldigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback