Bowling+fotboll

Igår hade vi en riktigt rolig kväll! Det började med att Jonna, Bettsy och Sofia kom över till mig och planerade ite bröllopsfst- sen tog vi taxi ( Mikael :) ner till star bowling och mötte upp paul, Mickan och Hasse där.  Vi bowlade en timma och det var jätteroligt! Jag ledde länge över alla- men sen kom Hasse och snuvade mig på segern det sista :) 230 poäng fick han- jag fick 228.

108 poäng förta serien och 120 poäng andra serien. Härligt!

Sedan vidare till stan för att knö in oss nånstans och kolla på fotbollen. I sista minuten. Vi kom in på Hard Rock och när matchen var slut var det bara jag, Sofia, paul och Johannes kvar :) Vi hade roligt! Jag och Johannes hade varit hungriga så länge så vi satte oss på BK och åt en hamburgare- sen kände jag på mig att nu kommer snart trean, nu måste vi gå. Så vi gick och vi sa hej då till Johannes och paul som skulle hem. Elr Johannes skulle gästa Bettsy (som redan va hemma ) och sova hos henne tyckte han :)

Iaf ser vi vagnen komma och Sofia skriker " där kommer vagnen " så jag börjar springa så gott det går med ichias i hela vänster sidan och foglossning och mina favvo Zara pumps- dom röda- så det går inte så bra :) så hör jag Sofia bakom mig " spring din gravida kossa" och så börjar ja skratta så mkt att ja inte kan springa alls! Men vi kom med vagnen iaf...

Kvällen slutar inte där- väl bär vi gått av ( det är skönt at bo på samma gata faktikst) börjar vi gå upp för Björcksgatan när jag plötsligt trampar snett i en skarv på trottoaren och faller ihop som en mjölsäck utan förvarning- det går liksom i slow motion ja kan inte hindra det :) Så känner ja att ja är trött i benen efter bowlingen så ja orkar inte stå emot heller. Det  va som om benet bara försvann ha ha ha Sofia skriker till jämte mig för hon blev skiträdd- det va så roligt! Sen skrattade vi hela vägen hem, och gick mitt på gatan istället - jises man har aldrig tråkigt med henne!

Ojoj- längesen ja hade så roligt.
Nu är det jobb en sista kväll- ledig imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: johannes

det e så jobbigt när alla vill ha mig hela tiden. *S*

2007-09-10 @ 18:58:34
Postat av: Maria

ha ha ha ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback