Nyfrissad

Idag var jag och klippte mig- äntligen! Mkt nöjd är jag. Bild kan komma imorgon ev :)
Sedan gick jag och LInn på stan och hittade lite smått och gott tll inredning.. å en slipd till hennes sambo. Mkt snygg!

Mamma kom förbi en sväng ikväll och vi myste och åt nybakt bröd och drack kaffe och tittade på spjälsängar på internet och bröllopsbilder- det var en så härlig dag!
Jag har också ikv bakat kärleksmums/moccarutor/chokladrutor kärt barn har många namn. Jag jobbar sista dagen imorgon på jobbet och tänkte bjussa på lite gott till 11-fikat. Blir nog uppskattat- aldrig vart med om en avd som är så förtjust i gottigott hihi..

Jag har ett tag tänkt inskaffa ett par stövlar och till det senare ett bra rebställ så man kan gå med barnvagn i alla väder :)  Så hitttde jag dom här
söta stövlarna! Tycks? I like.

Nepp- blåsa håret och fixa lite innan sängen.

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh va spännande med ny frisyr - Jag vill se!
Stövlarna var riktigt söta - bra köp om du köper :) hihi!

Postat av: Johannes

stövlarna va verkligen snygga. =) skulle kanske köpa mej ett par me o ha på jobbet. våra gula o svarta e så trkiga. ha haa

2007-11-01 @ 01:05:09
URL: http://johannes81.blogg.se
Postat av: emelie

när får man se frisyren då? ja hoppas ja inte behöver vänta ända till onsdag ;)

2007-11-01 @ 17:48:33
Postat av: Malin S

Coola stövlar. Jag måste också köpa nya gummistövlar. De jag hade förra året (och som även köptes då) gick sönder överallt, speciellt där det böjer sig på foten när man går, himla störigt.

2007-11-01 @ 19:43:11
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se
Postat av: Maria

Empa- kom på att jag glömt min kamera hos helena som är i indonesien nu :) måste träffa hennes sambo och få tillbaka den...

2007-11-02 @ 00:07:22
URL: http://sskmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback