Lugnet kommer

Vilken härlig höstmorgon! Gula, röda och orangea löv virvlar omkring på marken, det blåser inte- det är bara sådär härligt kyligt! Hösten älskar jag! Ta på mig härliga färglada halsdukar, handskar och mössor!

Minus är att vår lägenhet blir svinkall på golven så nu har jag öetat fram gammelfasters raggsockor och svärmpors stickade tofflor. Hon var f.ö. här nu på morgonen och hämtade div saker till bröllopet som de ska frakta med sig i sin bil som vi inte kan ta på flyget. Bl.a. min klänning.

Jag är lugn och fin- vi åker om tre dagar. Hösten i London är fantastisk och jag är så glad att vi valde oktober som vår månad!

Nu- lunch till jobbet. Antingen kokt korv med potatismos eller blodpudding med stekt ägg och lingon. Järnvärdet måste upp :)

Kommentarer
Postat av: Malin S

Stort lycka till & grattis i förskott !! Ha en underbar vigsel och allt runt omkring =)
Kram.

Postat av: mamma

instämmer - hösten är underbar!! Kram från mamma och blivande mormor

2007-10-03 @ 23:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback