Listan

Lista från sigrid

Har du pojkvän/flickvän? Ja, snart make
Är du kär? Ja
Hur tidigt stiger du upp? Dagspass- 05.25, Kvällspass- oftast 10.00
Vem/vilka vet mest om dig? Gary, Helena, Sofia, Bettsy
Gillar du att slåss? Nej. Tja box gillar jag ju iofs!
Vad ska du göra ikväll? Duscha och sen knyta vigselprogram.
När var du senast full? Minns inte. Längesen.
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? I min rygg
Är du bra på att måla? Nej verkligen inte!
Vem kramade du senast? Helena- idag när vi kom på att nästa gång vi ses är dagen innan mitt bröllop.
Vad längtar du till? Vårt bröllop och vår bebis. Jättemkt!
Favoritalkohol? Goda öl och rött vin
Vad heter dina husdjur? Har inget. Zeke heter katten i Henån.
Har du körkort? Jadå.
Favoritgodis? Djungelvrål och pesetos och nappar.
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska. Men ja har inga problem att gå upp tidigt. Och det kan va skönt att gå upp tidigt utan att ha ngt inplanerat. Lång frukost exempelsvis.
Sparare eller slösare? Sparare egentligen.
Har du några homosexuella vänner? Ja
Bio eller promenad? Just nu bio eftersom ja har ont i min rygg.
Är du kittlig?
Nej
Rädd för insekter?
Ja. Ormar. Annars inte. men dom kan nog inte kallas insekter.
Anser du att du är stark?
Inte fysiskt :) Men mentalt är jag stark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback