Dagens bröllopsplanering

På lördag tidigt tidigt åker vi till London ... å när vi kommer hem igen är vi gifta!!
TJOHOOO..!! detta är såå spännande!Snart är vår dag här.

Idag har jag:

- Hämtat vigselprogram hos min syster som min pappa gjort, skurit  till och format- tack älskade pappa! Syns att du gjort detta i 28 år ;)

- Bestämt färg på sjal med med/åt mina tärnor.

- Köpt fransk manikyr set på H&M för myskväll natten innan bröllopet med mina tärnor. Lösögonfransar ska ja köpa imorgon tänkte jag.

- Färgat håret inför bröllop hos lovely H i hennes nya coola lägenhet i vasa... sa jag att den ligger i vasa?  :)

- Funderat ungefär hela dagen på morgongåva/bröllopspresent till Gary.. svårt. jag har ingen aning om vad ja ska köpa.

- Inhandlat blå näsdukar med vita prickar på till tårar under vigseln :) Nej inte alls onödigt för dom var så söta så söta.

- Bestämt med H att ja sak låna hennes guldiga kuvertväska till mig själv. Å att hon ska låna min svarta. Grymt!

Mkt ska inhandlas borta i London också. Men det jag vet finns är köper jag här. För att va säker.

Nu- duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback