Bröllopsdagen

Dagen började tidigt med att Bettsy, helena och jag tog med oss vår inköpta frukost till vår frisör 10 min gångväg bort kl 07.00. Det var mörkt och vi va dom enda uppe - nästan!



Vi satt här mellan 07.30-11.00 sedan fick jag rusa tvärs över gatan till sminket, en timma försenad :) Väl där kommer svärfar vankades av och an och är orolig eftersom han just fåt reda på av Gary, som just vart och hämtat blommorna, att det inte finns några buketter. Det har glömts att vidarebefordra detta så inga blommor är beställda och mina buketter kan inte göras. Skulle bestå av murgröna och champagnerosor, långa stjälkar. Det hon hade att erbjuda va rosa eller gula rosor i rosväg. Jag bad henne då i panik slänga ihop buketter i de vita blommor hon hade och grönt och hon gjorde detta på ca 30 min. Blev ju fina till slut men ändå. Uppe på hotellrummet lugnar mina tärnor ner mig och vi tar på mig klänningen och skorna- då går ena skon sönder! Inte värre än att det var bandet ovanpå foten så det var bara att klippa av på båda skorna :)

13.00 kom vi iväg i bilen till kyrkan iallafall- kommer fram strax efter 14.00 och vigseln kan börja. Allt går hädanefter som planerat :) Sångerna är fantastiska och jag gråter under första- sedan lugnar jag ner mig. Gary är min klippa!
Så skönt att ha sin far så nära också!





Lite smakprov från vår fantastiska dag! Vi är mkt glada, lyckliga och nöjda och vi hade en rolig middag med dans till ca 01.00!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilket häftigt bröllop! Vad vacker du var!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback