8 dagar kvar

Rapport från London:

Igår satte jag kl för att åka in till Harrow och till min frisör.  Kl 11 hade jag tid. Kl 15.15 kom jag ut ☺ Nyfärgad, slingad och bröllopsfrisyr bestämd.  Gary mötte upp mig och vi beställde deras kiltar, jag letade upp solariestället som hade stängt ca 1.5 timma fore de skulle stänga- irriterande.

Gary hade också innan ha mötte mig ringtt de samtal ja önskade att ha skulle ringa ☺ Bra jobbat!

Idag har vi varit nere I west end och köpt vigselringar- sååå fina- och gästbok.
Jag har ringt runt fotgrafer men inget napp. I strutar nog I det. Garys föräldrar kom idag med-skönt. Alla våra extra bröllopsgrejer kom med dem och nu känner jag min trygg ☺

Imorgon är det lördag och det är  fotboll och rugby och bokning av makekup och bokning av solarium som gäller.

Buzy days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback