7 dagar kvar

Rapport från London

Idag har varit en slapp dag. Vi åkte in till Harrow vid 13.30 och jag fick bokat makeup på Debenhamns, solning och frisörbesök för mina tärnor. Kom på att om de ska vara med mig, vilket jag verkligen ser fram emot, hela dagen så är det inkl mitt frisörbesök som kommer vara mellan 07.00- 10-00 och inte mkt tid kommer bli över för dem att göra iordning sig. Så jag bokade lite fixifixi för dem också ☺

Vi tittade på fotboll, England-Estland. Lätt match. Sen hemma här har vi inte gjort mkt faktiskt, bara slappat. Gary ligger jämte mig och pilar sig i naveln och tittar på rugby ☺ jag är mindre intresserad.  Ska istället lägga mig och läsa Olycklsågeln av C. Läckberg. Verkligen fastnat för hennes böcker! Just last ut predikanten nämligen. Sträckläsning! Kan ja varmt rekomendera.

Imorgon ska vi på utflykt med ilen alla fyra. Först ska Ken köra till kykan för att uppdatera sig, sen ska vi till IKA för de sista dekorationerna till borden.  

Blir nog tidig kväll ikväll- trött som bara den. Bebisen ligger, eller någonting är det iaf, mot mina nedersta högra revben och det gör ont.

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback