5 dagar kvar

Rapport från London

Igår hade vi en heldag ute med bilen och det var väldigt roligt och mysigt! Vi körde till kyrkan och det tog inte en timma i rusning-  vilket kändes skönt! Vi hard et avklarat- tog en öl och åkte vidare till IKEA. Detta va hysteriskt men vi fick köpt det til decoration som vi skulle ha iaf ☺

Sedan åkte vi vidare runt och kom tillbaka ganska sent till Kenton och åt en indisk- sååå gott. Valt rätt bröllopsmat iaf ☺  På kvällen sat jag och fyllde mina gråa påsar med ris och la I den nyinköpta korgen.

Idag hade jag bokat prov makeup på Clarins Debenhamns kl 11 och det va väldigt roligt! Jag är mkt nöjd. Strosade runt på stan lite innan gary kom ner och då handlade ja lite till honom som han inte ska få se innan lördag ☺

Vi åkte vidare och bokade upp taxibilar so ska köra frå stansted och det va skönt att få det gjort också.

Sen kom vi hem ganska tidigt och under kvällen har jag avbokat fotograf, hysteriskt dyrt och absolut inte värt det, och letat I telekatalog efter  att hyra keyboard och mailat en massa nödvändiga mail.

Nu e ja så trött så trött.
Nu är det inte långt kvar !!

Kommentarer
Postat av: mamma

lilla gumman, vi längtar!
Nu ses vi snart! Har Mikael och Frida kommit?
Mår ni bra och orkar med alla förberedelser?

2007-10-17 @ 22:11:15
Postat av: Marymac

ja dom kom ikväll- gary skjutsar just tillbaka dom till hotellet igen. De har ätit kvällsmat med oss här i huset :)

2007-10-17 @ 22:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback