13 dagar kvar

Rapport från Leeds:

Vi anlände igår efetr att ha gått upp tiidigt på morgonen efter att ha packat till seeent på kvällen och jag oroat mig för att allt skulle vara med. Söta bettsy skjutsade oss tilll landvetter. Flyg+tunnelbana+tåg senare kom vi till leeds där A hämtade upp oss. Vi åkte till huset där ja socknade några minuter på sängen innan det va dags att dra igen- midag med A´s arbetskamrater i Harrogate. Mkt god mat och kallt vatten för dom gravida. Kl. blev mkt och vi åkte tillbaka ca 00.00 och somnade som stockar både G och jag. 

Idag har vi, C och jag, varit i Manchester och shoppat lite medan Gary och A var i Bolton och kollade live på chelsea-bolton. Chelsea vann med 1-0. När matchen är slut och de ska åka tillbaka och hmta oss får de motorstopp mitt i rusningen efter matchen mitt i kön :) Så jag och C fick snällt ta buss in till manchester centrum för att byta till tåg till leeds för att byta til buss till huset. Som tur va tog det lång tid innan vi kom på första bussen så bilen han bli lagad och vi blev hämtade i centrum istället.
Köpte:
- 2 par snygga snygga gravid snyggbyxor
- 1 kofta, klarblå
- Bodybutter, mango

Nu är kl snart 23 här och jag sitter is ängen och skriver på vår nya bärbara MacBook. Vit och snygg och söt :)
Imorgon är planen ( shoppingplanen) :
- Köpa babykläder ( suuperbilligt på två affärer bla )
- Kika på gästbok, tårtfigurer om tid finns. Men den fiins nog för C ska jobba till 17 och A ska hänga med oss. Eller rättare sagt ska vi hänga med honom til York och tillbaka. Så tid finnes absolut imorgon :)

Idag slog det mig igen att vi är här nu för att gifta oss- pirr i magen!

Natti natti alla!
Bebisen hälsar. Stortriivs i Leeds ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback