12 dagar kvar

Raport från Leeds:


Ida fick vi sovmorgon, gary och jag, innan A kom hem och vi åkte till ngt öllager där vi köpte l till bröllopsfesten. Bjuder man ölnördar så måste man bjuda på speciella öl :) och vi har några ölnördar med oss.


Sedan åkte vi in til York och det va en fantastisk stad som ja skulle kuna bo i. Mkt välbevarad med sin ringmus och gamla gamla byggnader och små små gator där man nästan väntade sig möte en häst och vagn runt hörnet :) jag hitade en affär som också finns i harrow där vi ka köpa gästbok, glas och tårtfigurer. Klart! Vi kikade också in i York minster so är den största katedralen i ..hmm.. större än westminster iaf. Magnifik!


Vi åkte och hämtade C sedan ch drog till ASDA som är en stoo marknad med allt i. barnkläder otroligt biligt så Gary och jag sprang som galningar och visade varandra kläder vi vile köpa till vår bebbe :) Vad blev det till slut tro:

- 1 dress, hängslebyxa m tröja, i manchester

- 11 par strumpor

- 1 badlakan med toppluva

- 5 par mjukisbyxor

- 7 pack body med disneytryck

- 7 pack body med katt och björn motiv
- 3 pack body helt vita

Otroligt billigt- vi snackar bodys för ca 13 kr stycket. De helvita gick på 1.75 pund för alla tre. Ca 20 kr alltså- så det va svårt att inte slänga i mkt mer :) Vi njöt!

Nu ska vi snart lägga oss för vi ska åka ca kl 6 imorgonbitti ot London för ja har ett möte med min frisör kl 11.00.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback