10 dagar kvar

Rapport från London    

Jag skrev ett lååångt inlägg igårkväll när vi kommit fram- men när ja ska posta det så tappar vi kontakten med nätet så det försvann ☺ Jag orkade inte skriva om det.

Korta drag om årdagen:
-    Åkte från Leeds till London mellan 06-11 på morgonen. Jag tråffade en frisör efter att ha blivit totalt ignoread och illa behandlad hos den jag först bokat. Men det löset sig. Ska möta upp min andra imorgon mellan 11-14 för prövning av olika frisyrer.
-    Gary mötte upp mig och vi gick till ?hyra kilt? stället och mätte upp honom. Imorgon ska vi lämna in alla mått och betämma mönster.
-    Vi tittade på tårtor, olika sorter och ska imorgon tillbaka för att prata med managern ang exakt hur vi vill ha det.
-    Vi köpte två pyjamasar och ett par jeans till bebben ☺

Idag tog vi sovmorgon- gick ner till puben ca 14 och mötte upp managern som mötte alla våra behov- känns verkligen bra nu. Alla frågot blev besvarade med ett lugn och ?det fixar vi?.  Vi gick vidare in till Harrow och tittade på vigselringar, Gary har hittat sin men jag har inte 100 hittat min, Ska in på fre till west end och titta mer. Bättre utbud.  När vi kom hem gjorde jag färdigt bordsplaceringen, ringade in fotografer I gula sidorna och skrivit en lista till gary vad han ska ringa imorgon ☺ ja ska ju själv till frisören.

Nu är kl strax 23 och vi ska lägga oss och nanna nu- gåt mkt och tänkt mkt idag. Dagarna försvinner men vi har koll på läget.

Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

roligt att läsa om era dagar i London!!!!!!
kram mamma

2007-10-11 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback