Vi föräldrar

Idag har varit en hemmadag igen- dock inte lika trött som igår. Fixat lite hemma här. Finns alltid saker att göra! Ändå har ja inte vart uppe på vinden med sakerns som skule dit. Men det kommer fler dagar.

Tidningen vi föräldrar kom idag och jag har gjort mig en premiär smoothie- björnbär! På vår fina mixer som ja fick av Johannes på min 25 års dag. Mycket gott! Så nu ska ja läsa denna tidningen och dricka min smoothie :-)

Här kommer en bild på hur hyllorna blev- skönt att få upp dom + att det blir mkt bättre under. Trots att vi har den fulaste möbeln i världshistorien för cd:n. Den gula lådan ska vi inte prata om. Garys ungkarlstid ha ha ha
Jag har som sagt en plan fö dessa möbler- men det får komma när det kommer.

Update-gick inte att få upp kortet på den bärbara. Ni får helt enkelt komma hit och titta :-)
kan få en smoothie, valfri smak, om ni vill hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback