Torslanda besök

Idag åkte jag och bettsy till mormor och morfar för att va lite med mormor när morfar skulle på ett ärende. VI fikade och pratade om allt möjligt och tittade på kort.

Bettsy och mormor fikar

Jag och mormor

Sedan åkte jag hem och tog en powernap innan jag skulle iväg igen, på scrapbooking (?) med Sofia hos hennes syster i Mölnlycke. Det va så roligt! Jag gjorde två kort, ett till Ch till hennes pojk och ett till min andra väninna som väntar barn. Men det fick bli neutralt eftersom vi inte vet vad det blir :-) Jag gjorde också två tändstickaskar.

Askarna- en i julguld och en i julröd.

Framsidan på neutrala kortet. en text tryckt på och klipp och klistra- Voila! jag är mkt nöjd :) Särskilt söta är fossingarna tycker jag!

Baksidan

Framsidan på C´s kort! Det va hemskt roligt att göra dom! Detta blev ett sött pojkkort!

Insidan med fossingarna.

Baksidan.

Nepp- nu ska ja lägga mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

vardå i Mölnlycke....där är ju jag född...

2007-11-23 @ 00:32:22
Postat av: Maria

Jag vet det. Jag vet också var du lärde dig simma ;-) Det va i en samlingslokal i ett villaområde. Vet inte exakt var..

Postat av: emelie

maria - du är verkligen så söt i din nya frisyr!

2007-11-23 @ 19:02:42
URL: http://emelieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback