Renovering dag 2

usch säger jag bara för renovering medan den pågår. Igår va fruktansvärt- idag är lite bättre. Jag lyckades somna om efter de ringt på dörren kl 07.00 som tur va. Men jag måste ju upp på natten och besöka toaletten i  källaren och det är ett litet projekt som man inte bara somnar om efter dessvärre... å gary kommer ju hem sent och arbetarna kommer tidigt. Men nästa vecka ska han till Irland nästa hela vecka och jag ska till Henån. Å det ska bli mkt skönt! :-)

Såhär ser vår toalett ut i nuläget:

   

Såhär ser vår kala tomma hall ut- obs plasten som täcker ingången till vardagsrummet.

 
 
Här är vår just inköpta spjälsäng till vår lilla bebis- ett fynd på blocket! Härligt! Nu ska den slipas och målas om också .-)



Nepp- men om ja skulle ta och se om duschen i källaren är ledig. Delar ju den trots allt med några stycken..

Kommentarer
Postat av: mamma

jättefin säng!!!!
Och tänk vad fräscht badrummet blir när det blri klart!!!

2007-11-06 @ 23:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback