Lugnet före stormen

Idag har jag och glitter bara vart hemma och fixat och plockat ordentligt. Så när han tänkte dammsuga hallen fick jag påminna honom om att vi ändå ska ta bort allt i hallen och på toaletten eftersom byggarna kommer imorgon. Poseidon ska göra om kök och badrum och det ska ta 5 FEM veckor!!! Hur ska detta gå. Inte nog med att vi just fått myspys i lägenheten och ska in med babygrejjer och att vi nu måste bo i en arbetsplats där möbler står huller om buller om varandra i vardagsrum och sovrum- vi måste dela någon form av dusch och toalett som ska finnas i källaren som, när ja va där nu, inte alls finns. Vi har många frågor till byggarna imorgon. Kommer dom också varje dag kl 7.00 prick? Hua? stackars Gary som kommer hem så sent. Å jag som gravidkissar minst en gång per natt varje natt numer! ☺ Hur ska detta gå. Plus att vårt badrum är 1x1 meter? ska det behövas 5 veckor till det lilla?

Vi är inte posotiva just nu- men när det blir färdigt blir vi nog det. Nu känns det bara tråkigt primitivt och jobbigt.

Vi har ikväll sett världens sämsta film, lånad från en av mina bröder. Kampen om Gallien. Tå timmar värdelöshet ☺ ej rek!

Nepp- sängen väntar.
Rapport om läget efter första dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback