Leva snålt

Första lönespec för havandeskapspenning+ Garys lönespec från att vart i London 3 veckor av 4 betyder att vi får leva snålt snålt denna månaden. hans lön blir ju iaf bättre andra månader men min är ju katastrof. Detta med havandeskapspenning och mamma penning är katastrof tycker jag. Men det är hela systemet och lönen inom vården som ligger till grund för allt. Tjänar man mer får man ju mer. Det är ju så. Bara hemskt tråkigt.

Får leva på mindre än hälften än vanligt.

Jaja- igår hade vi en mysig kväll i B-town med bettsy, mikael, mikael och frida. Vi skulle baka pepparkakor men vi kom för sent pga vinterdäckbyte så vi kom lagom till pizza beställning :-) Sedan spelade vi vårt nya spel ihop opch hade väldigt roligt! kokade glögg med mandlar och russin och åt pepparkakor!

Pizzadags

Vi delade sedan upp oss i lag!    

Mikael inleder med bravur- föreställa en utomjordning utan att säga ngt - Frida kom tyvärr inte på va det skulle va :-)
   

Mikale F forstätter med en perfekt imitation av malin baryard:

Bettsy fick många uppdrag att rita  med stängda ögon:

Frida fick i uppdrag att gestalta klistertub/limtub utan att säga ngt- Mikael är stenhård koncentrerad men till slut kommer han på vad hon menar!     

Ordet klåfingrig var för svårt för Gary och Bettsy hihi när Mikael ska gestalta detta:
     

Vi hade en mkt trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Bananasplitmannen

Jaså utomjordingen var självklart den du skulle ta upp, då var jag ju inte varm i kläderna, vad hände med mina strålande bananasplitshow????:)

2007-11-28 @ 11:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback