Juicy couture

Jag har länge önskat mig ett set Juicy couture.. men så när jag går in och läser olika priser på tröjan och på byxan, typ 1000 kr för ett set i runda drag så inser jag igen att det inte är värt det. Jag får fortsätta önska mig helt enkelt :-)

Igår kl 04.00 när Gary kom och la sig fick jag, efter jag vart nere i källaren på toa och sen inte kunde somna om, ett anfall av lycklighet och ville just då förklara hela min kärlek till min make :-) Dock va han inte lika pigg som jag- vet inte hur mkt han fick in ha ha ha en ganska lustig syn. Jag fick en luftpuss iallafall. Han vet att jag får som här stunderna och då måste jag skrika ut för hela världen- går inte det måste jag iallafall tala om det för honom närsom på dygnet.

Idag- tvätt och IKEA senare.

Kommentarer
Postat av: Malin S

Önskar mig också ett Juice set. Hoppas att maken inhandlar ett i USA. Där är det ju billigare iallafall.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback