Inredningsfunderingar

Vi har ju en 42" TV i vardagsrummet nu som ser konstig ut egentligen för det är ingen ordningrunt den. jag har lite funderingar på hur man kan göra detta snyggare! Fick lite idé hos Mr P i mölndal igår :)

Gary vill hänga upp den på väggen- men efter mitt och sofias försök att hänga upp hyllorna för ett år sen och dom trillade ner efter en minut ca 1 cm från mitt huvud- så är jag lite skeptisk till att hänga tunga saker på  väggen. Hyllorna står f.ö på golvet fortf. Ett år efter.

Nej- då är det bättre att köpa
en sån här från IKEA tex. Få bort högt-lågt och istället ha en låg möbel så DVD och CD och allt kommer in. Mkt bättre!
Exempel från Mio möbler...

Jobba på min make lite hihi
Det ska nämligen ta låång tid för honom att bestämma sig för ngt och sen hjälpa mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

din idé är riktigt bra, det skulle se snyggt ut!!

2007-11-02 @ 18:35:15
Postat av: Johannes

Mary MacDoley, ja har ju lovat att ja ska komma o skruva upp massa saker hos er ju. Tar me bra skruvar så det håller grejerna uppaså kan ja lova att vi kan sätta up teven öven omd en e tung. vi tar hyllorna me på samma gång. mend et kostar en kopp kaffe för er. =)

Postat av: Maria

Härligt! En kopp kaffe får du- å muffins från vår nya muffinsform .. fast det är eldorado snabbkaffe ;-)

2007-11-04 @ 12:20:51
URL: http://sskmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback