Bröllopspresenten

Igår var jag, Emelie och Malin i Borran hos Jenny för att träffas och att ja skulle får min och Garys present från dem. Jennys lägenhet är så mysmysig! Hon bjöd på mkt god kyckling/paprika/mango gryta, pannacotta med hallonsås och hallon till efterätt och kaffe med pepparkakor lagom till Bonde söker fru :-) Vi rullade hem- mkt gott!

Vi fick en så underbart fin frukostbricka  med lite snacks på och två FilippaK muggar ( mina favvisar )

image314
 
I lördags hade vi ju också en extrafest för oss med vänner och bekanta som inte hade möjlighet att komma över, de bjöds till Henån. Det var en bra idé, många ville fira tillsammans med oss! Många gamla vänner och äldre människor som inte så lätt tar sig till London just men annars inte har några skrupler att köra bil någonstans :-) Dom är härliga!  Det bjöds på härliga exotiskta fruktfat med skinka, bröd med ostar och potatisgratäng, tre stora tårtor till efterätt med kaffe. Det var också mycket mysigt och uppskattat!

Idag är det torsdag, jag ska idag göra följande:
- Gå ner på stan en sväng, ev ringa Linn om hon vill hänka. Köpa en viss sak till en viss person.
- Basta, bada och va med Elisabeth ikväll ( och jag antar mikael ;-)

Vet bara inte om ja ska komba stan med direkt till elisabeth elr om ja ska åka på stan tidigt nu och slippa folket. Hmm..Ilands probs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback